Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΘΑ Σ' ΑΓΑΠΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ


Είναι οι νύχτες μας υγρές
-δεκαπεντάγουστος-
δεξιά ο Τσινάσκι , ο μαύρος γάτος μας,
αριστερά τα τρία ρουμπαγιάτ,
εσύ τρεκλίζεις κλαίγοντας προς το μπάνιο,
μα μη φοβάσαι τον χειμώνα θα σ' αγαπώ περισσότερο.
Ο Άρης κι η Νατασσα στο Βερολίνο
πλέκουν τις τσάντες που ρυθμούς ξεβράζουν,
ο Αθανασόπουλος σιωπά,
μα μη φοβάσαι
τον χειμώνα
θα σ' αγαπω περισσσότερο.
Το straw dogs καλά περνά στη Κύπρο
κι ο λυράρης στο Λονδίνο αλυχτά,
δινεί το γλέντι του ο Γούλης στους έγκλειστους,
μα μην ξεχνάς
τον χειμώνα
θα σ' αγαπω περισσσότερο.
Ο Παπ με μια τρελή Σαλονικιά
ταξιδεύει ,
στο λεωφορείο χωρίς τουαλέττα,
ο Κουγιάς λέει έχει επισκέπτες,
μα μην φοβάσαι
τον χειμώνα
θα σ' αγαπω περισσσότερο.
Ο Νικολόπουλος απέκτησε ένα θραύσμα στην καρδιά
και ο Πιτσάκης τρεμουλιάζει στις ειδήσεις,
ο Τζούνιορ βρίζει τον Ματζανά
από την Κρήτη,
μα μην φοβάσαι
τον χειμώνα
θα σ' αγαπω περισσσότερο.
Ο ανηψιός μου κρατά στην μπάλα του την οικουμένη,
ο Θόδωρας την ποίηση μελετά,
-στο κερί μου θα κλάψω ο γέρος αλήτης,-
ο Αποσπερίτης ετοιμάζει παιδί,
μα μην φοβάσαι
τον χειμώνα
θα σ' αγαπω περισσσότερο.
Η μάνα μου τσιμεντώνει την παιδική μου ηλικία
ο πατέρας μου ακόμη και νεκρός τα πίνει
-τα ίδια κι ο αδερφός μου-
είμαι μπροστά στον Γιάννη
που εκτυπωνει την μαβιά λάμψη μας
μα μην φοβάσαι
τον χειμώνα
θα σ' αγαπω περισσσότερο.
Ο Λυκούργος στο CIRCULO
αλφαδιάζει τη νίοτη μας,
το χιούμορ μ΄έχει διαλέξει παρτενέρ,

μα μηνφοβάσαι
τον χειμώνα
θα σ' αγαπω περισσσότερο.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου